Over WijnSpijs

Noot voor redactie niet voor publicatie:

1. Bekijk de eerdere publicaties in onze persomgeving
2. WijnSpijs heeft haar businessmodel tijdelijk omgegegooid vanwege corona
3. De WijnSpijs Academy is een culinaire online cursusplatform
4.. WijnSpijs is tijdens de crisis samenwerkingen aangegaan met Miele Nederland, Boretti, De Bruijn Wijnkopers en de Winelist
5. Wij zijn goed bereikbaar voor meer informatie, interviews of toelichting

WijnSpijs.nl is de afgelopen 10 jaar groot geworden door de WijnSpijs Wandeling. Elke zondag zijn er een of meerdere culinaire WijnSpijs wandelingen langs de 6 lekkerste en leukste restaurants van stad of dorp. Inmiddels hebben ruim 150.000 personen een WijnSpijs wandeling gelopen in Nederland of België.

Inmiddels biedt WijnSpijs.nl de WijnSpijs wandeling aan in ruim 80 steden in Nederland en België. Tijdens een WijnSpijs wandeling lopen er zo'n 300 culinaire wandelaars langs de - met zorg - geselecteerde WijnSpijs restaurants. In elk restaurant proeft men een smaakvolle en culinaire Wijn-Spijs combinatie. WijnSpijs.nl werkt inmiddels samen met 1200 restaurants in Nederland en België.

WijnSpijs.nl is het beste te omschrijven als een culinair innovatief evenementenbureau voor zowel de consument als het bedrijfsleven (Culy-tech). WijnSpijs gebruikt tech en IT aan zowel de voorkant (klant) als de achterkant (leveranciers). Middels slimme software en de WijnSpijs app worden zowel de wandelaars als restaurants op hun wenken bediend door informatievoorziening en planning via de app.

Daarnaast is WijnSpijs.nl een van de grootste online culinaire magazines van Nederland, en organiseren ze zakelijke events op maat.  Wie de de grens over wil? Wijnreizen behoren ook tot het assortiment.

Teamleden hebben expertise op het gebied van e-mailmarketing, online advertisement, marketing en PR en treden regelmatig op als consultants richting partners of restaurants.